Potreba za kvalitetnim rezervnim auto delovima

U poslednje vreme i pored sve vece nemastine koja vlada u narodu i sve vecih poskupljenja nas covek ima potrebu i zelju za boljim kvalitetom rezervnih delova.

Ranije se znalo "Daj jeftiniji...", zatim je bilo "Posto je kvalitetniji?", a u poslednje vreme "Daj mi kvalitetniji....".

To je samo dokaz kolika je kod nas potreba za boljim kvalitetom rezervnih delova, a kao sto bi Englezi rekli "Nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari". Ipak kada se sabere sve i vreme koje se izgubi u potrazi za nizom cenom, vremenom provedenim kod majstora, cekanjima i nesigurnoscu koje ulivaju bofl delovi ipak  se vise isplati kupiti originalan ili kvalitetan deo i dobiti garanciju i izbeci nepotrebne troskove.

Spremanje vaseg automobila za predstojecu zimsku sezonu

Siguran sam da vecina vas koja vozi kola pred svaku zimsku sezonu ima dilemu i masu pitanja koja traze odgovore.

Da li je potrebno menjati antifriz? Da li su mi sare na gumama dovoljno duboke? Da li treba da se  menjaju kocnice i kocione tecnosti? Da li.. Da li..?

Nove generacije antifriza koji se koriste u novijim automobilima nemaju potrebu za cescim menjanjem kao starije generacije antifriza. Radjene na bazi etilen glikola pokazale su se mnogo bolje i izdrzljivije od starijih generacija, a sto se kocione tecnosti tice (At ulje) nju skoro svaki proizvodjac automobila i kocionih sistema preporucuje da se menjaju na period od dve godine. A kocnice je dobro proveriti pred zimsku sezonu.

A sto se guma tice po novom zakonu (koji jos uvek nije stupio na snagu) vozaci su obavezni da na sva cetiri tocka imaju zimske gume na kojima sara nije manja od 4 mm. Dodatni trosak da, ali da li je zaista potrban? (U Kanadi ove godine je donet slican zakon koji vozace obavezuje da imaju zimske gume ali samo na pogonskim tockovima?!?) 

Ako neko ima neko pitanje ili sugestiju neka pise.

Pozz 

 

«Prethodni   1 2 3 4 5 6 7