VELIKI SERVIS DA ILI NE?

Često postavljano pitanje i nedoumica, kad su polovna vozila u pitanju, kod ljudi je to da li da rade veliki servis ili ne? 

Moje mišljenje, a i iskustvo koje imam govori u prilog tome da kad su polovna vozila u pitanju, VELIKI SERVIS OBAVEZNO TREBA DA SE URADI!

Iz više razloga to govorim:

- ako ne znate prethodnog vlasnika i način na koji je održavao auto;

- ako je auto uvezen iz inostranstva i nema tačnih podataka u servisnoj knjižici o redovnom odžavanju (mada kod nas i to naprave za 10-15e);

- ako kupujete auto na auto pijaci ili auto placu koji se bavi preprodajom polovnih automobila;

- ako vam se čini da je auto u malo "gorem" stanju nego što vam prodavac govori;

- ako je "mnogo boljem" stanju nego što bi trebalo da bude za svoje godine.

U prilog tome mogu vam reći da cena delova za veliki servis i cena rada majstora je manja od cene koju biste platili, da ne daj bože, zupčasti kais "prezupči", jer šteta nastala nakon toga je 3 do 4 puta veća i skuplja nego cena velikog servisa.

A da ne pričamo o nerviranju, šlep službi i dobrom starom Marfijevom zakonu da se to desi kada ne treba! 

Delovi za reparaciju zupčastog kaisa 

Delove kupujte što kvalitetnije, originalne ili makar od proverenih proizvođača koji se nalaze u prvoj ugradnji jer veliki servis radite između 60.000-90.000 km (u zavisnosti od modela automobila). Tako kada sve stavite na papir videćete i sami da auto treba održavati a ne popravljati.