Četvrtak, Oktobar 21, 2010
Antifriz
Dolazi nam zima. Trebalo bi proveriti tacku mrznjenja u sistemu za hladjenje motora. Za zastitu motora protiv mrznjenja u kolima se koriste razlicite vrste antifriza proizvedene na razlicitim bazama.
Jedna od poslednjih generacija antifriza se proizvodi na bazi etilen glikola koja ima fenomenalne performanse u smislu tacke za kljucanja i tackama mrznjenja.
Njegova tacka kljucanja je podignuta na granicu izmedju 126-136 stepeni C. A tacka mrznjenja na granici izmedju -24 do fenomenalnih -54 stepeni C. A vek upotrebe je produzen na 5 godina.
Tako da sad znate sta vam je ciniti potrazite antifriz G012 ili ako je auto stariji G011.
Razlika izmedju G011 i G012 je u tome sto G011 ima nizu tacku kljucanja (126 C) i nije predvidjen za aluminijumske hladnjake i blokove motora. Dok G012 je ima tacku kljucanja na 136 C i predvidjen je samo za alu hladnjake i alu blokove motora.
a jel bitno koji koristimo, posto ja imam punta i ne znam da li ima alu hladnjak.
Bitno je samo da znas koje je godiste automobila a kad to budes mi rekao dacu ti info o tome da li je alu ili metalni.
korisne informacije ;)
a sto se tice puntra ja mislim da nema alu hladnjak...
puntic je 2005, 1.9 dizelas, u drugoj lomi ali lomi..:DDD
Novi je model jer uglavnom svi proizvodjaci vozila od neke 2000 god.ugradjuju alu hladnjake i alu blokove motora iz jednog prostog razloga- laksi materijali i lakse vozilo!